wtorek, 22 kwietnia 2014

Alfa. - poznajmy się.


 "Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzy­deł, ale naj­ważniej­sze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć. "

__

To znów ja...tyle, że tutaj to moje 2 wcielenie! 
Założyłam go z pasją dla filozofii, mojego 2 konika w życiu... Teraz chcę się w tym kierunku pasjonować, co Wy na to by mi w tym pomóc?
Znak rozpoznawalny na ulicy: CHODZI W CZAPCE W WIOSNĘ, NAWET LATO. KOLEGUJE SIĘ Z SAMYMI CHŁOPAKAMI. NIE RUSZA SIĘ BEZ SŁUCHAWEK Z DOMU. LUBI SOBIE ZAPALIĆ FAJKĘ NA USPOKOJENIE. ZNANA JAKO TAJEMNICZA, SZCZERA I PESYMISTYCZNA. LUBI ODWALAĆ CHAŁĘ. W AUTOBUSIE CZĘSTO CZYTA KSIĄŻKI, ZWŁASZCZA OSTATNIO TE O WAMPIRACH. KLNIE JAK SZEWC, ALE CIOCIA CZESIA MÓWI ŻE SERDUCHO MA DOBRE. MA MARZENIA, PLANY, CHCE JE SPEŁNIĆ.... CHCĘ MIEĆ CZERWONY KOLOR WŁOSÓW! 
MAM NA IMIĘ OLEK (skrót od Oli) ^^
No to zaczynamy tworzyć nową historię?
Teraz Wy powiedzcie kilka słów o sobie!

12 komentarzy:

  1. powodzenia w tworzeniu :)
    ja w gimnazjum miałam samych kolegów, ale do palenia nikt mnie nie przekona.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje ci ta czapka, nie dziwię się że chodzisz w niej nawet wiosną ! :)
    Co do włosów, to pofarbuj, czemu nie, im będziesz starsza tym bardziej prawdopodobne że nie spełnisz tego marzenia, chociaż szamponetką, a może akurat ci się spodoba ? :)
    Fajny post ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Oluś ! Tak, Oluś, a nie Olek ;D Wiem jaka jesteś, ja cię znam bardzo dobrze <3 Kolor włosów to ty masz zarąbisty więc wiesz ;D

    Co za wygląd bloga! Megaaaa ! Uwielbiam! Jak mawiała Kora : kocham, kocham, kocham! <3 Czerń wszędzie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmy, filozofia? No, ciekawe, masz zamiar zajać sie tylko swoimi przemyśleniami, czy też nurtami filozoficznymi, znanymi myślicielami, starymi ideałami?
    Powodzenia z nowym blogiem... No, zobaczy się, co będzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Może tak na sam początek pożyczę Ci powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu też będę zaglądała. Ciekawa jestem tej odpowiedzi na pytania, właściwie pytanie które filozofów dręczy od wieków, czyli... Jak widać krótko, zwięźle i na temat dręczy i ono Ciebie Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezly ten znak rozpoznawalny, chociaz chronisz glowę przed sloncem w lato :)
    O to odważny chcesz miec kolor, zawsze mozesz najpierw sprobowac szamponetka albo szamponem koloryzujacym zmywalnym. Ja pamietam, że na ferie zimowe zrobilam sobie ciemno fioletowe wlosy szamponetką, chcialam farba ale u mnie w liceum zabronione byly rozne kolory na wlosach, wiec poszlam na ugode.
    Powodzonka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto rozwijac swoje pasje! Jezeli masz zamiar z filozofia wiazac swoje zycie, szkole czy cokolwiek, to bardzo dobrze, ze zalozylas tego bloga. Chetnie poczytam, filozofko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. filozofia... ciekawy temat wybrałaś sobie :)
    Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. filozofia... ciekawy temat wybrałaś sobie :)
    Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Filozofowanie, tak bardzo mądra rzecz. Czekam na Twoje myśli. Nawet z samego tytułu bloga można wysnuwać jakieś wnioski. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. zapomniałaś napisać, że jest bardzo inteligentną osobą, wnikliwym obserwatorem i bardzo wrażliwym człowiekiem... :)

    OdpowiedzUsuń